Het belang van geld

Ik heb altijd al rijk te zijn. Ik wil een leven vol weelde leven. Ik wil de afgunst van anderen. Naar mijn mening, de rijkdom is iets dat een heleboel dingen kon kopen. Geld kan brengen u geluk. Maar ik ontken niet dat er veel dingen die geld niet kan kopen. Ik ben namelijk van mening dat er andere meer belangrijke dingen in het leven dan geld.

Ik ben geboren op een middenklasse gezin. Mijn familie is noch arm, noch rijk worden. We kunnen tot de basisvoorzieningen en enkele luxe permitteren.
Zijn rijk kan maken mijn leven comfortabeler te maken. Ik zal in staat zijn om een groot huis met bedienden te kopen. Ik zal in staat zijn om luxe auto met chauffeur veroorloven. Ik zal kunnen dineren in dure restaurants. Ik zal in staat zijn om een prive-jet, waar ik kan bezoeken alle mooie landen veroorloven. Mooie meisjes koppel voor mij. Ik zal in staat zijn om ontspannen spa te genieten. Mensen zullen opzoeken voor mij. Ik denk dat geld zal me een gelukkiger mens te maken. Ik klink misschien oppervlakkig. Maar dat zijn dingen die echt alleen de rijken zich kunnen veroorloven en ik worden de rijken. Als u kregen een miljard dollar op dit moment, ik weet zeker dat je een gelukkiger mens te worden.

Ik denk dat geld kan veel luxe te kopen. Ik ben echter van mening dat gezondheid nog steeds het belangrijkste. Ik ben liever gezond dan rijk wordt. Als je rijk, maar niet over de gezondheid om te genieten van het besteden van uw geld, dan geld is echt nutteloos. Dit is gezond verstand. Zo, om gelukkig te zijn, een persoon heeft wel gezond zijn en rijk.

Hoewel het is belangrijk om rijk te zijn, voel ik dat we niet moeten veel te hard werken rijk te zijn. Een persoon kan rijk zijn, indien hij werkt lange uren om de singe dagen. Toch zal hij niet de tijd hebben om te genieten van de uitgaven zijn geld. Bovendien zal hij minder gelukkig zo hard te werken. Daarom denk ik dat we moeten proberen om manieren die ons toelaten om rijk te worden zonder te werken te hard vinden. Mensen kunnen denken dat er geen manier waarop een persoon kan rijk worden zonder hard werken. Ik ben echter van mening dat door het gebruik van onze krachtige geest, zullen we in staat zijn om rijk te worden zonder te werken te hard. Er zijn vele echte voorbeelden. Hoop ik te kunnen om dit te bereiken.

Zo ben ik niet ontkennen dat ik hebberig ben. Ik wil rijk en gezond zijn zonder te hard.

Door: Jia Hao

No comments:

Post a Comment