Iedereen start niet gebruiken van coupons, Het is een geheim, en het moet zo blijven

Er zijn veel mensen die nooit gebruik hebben gemaakt van een coupon. Dit is fantastisch nieuws voor ons allen die er gebruik van coupons regelmatig. Coupons zijn uitgegeven door de fabrikanten van de zuinige consument te verleiden om hun product te kopen opzichte van hun concurrenten. De marketing achter deze verleiding is dat het merk beter is, en de consument zal overschakelen op lange termijn. De meeste bedrijven verwachten dat slechts 2% van alle uitgegeven coupons zullen worden afgelost. Zo
De meeste mensen niet te verzilveren bonnen want er lijkt wel een kleine hoeveelheid geld. Dit geldt op een per coupon basis. Een enkel 1 dollar uit uw kruidenier wetsvoorstel zal u niet redden op je huishoudbudget. Echter, wanneer gebruikt in grote hoeveelheden en op het juiste moment, kan de consument kortingsbonnen besparen tot 75%. Dus zolang andere shoppers niet op gebruik van veel coupons vangst aan verschillende items elke keer ze winkelen, onze coupon geheim is veilig.

De andere reden waarom mensen geen gebruik maken van coupons is omdat we nooit geleerd hoe bonnen te gebruiken in combinatie met slaan verkoop aan grote kortingen te bereiken. We willen niet dat onze kinderen zien hoe coupons te gebruiken te leren, als een zaak van de feiten, met behulp van coupons is niet op een school curriculum. Er dient te worden. Indien een shopper maakt gebruik van een coupon in combinatie met een te koop in de winkel, ze kunnen 75% besparen op hun kruidenier kopen. Als ze dan gebruik 30 coupons per reis naar de winkel, zien ze enorme besparingen.

Ten slotte is de derde reden waarom de meeste mensen maken geen gebruik van kortingsbonnen kruidenier. Zij zijn van mening dat de tijd die nodig is om de bonnen te verzamelen en klaar te gebruiken in de supermarkt te krijgen is te lang. Ze zouden liever gewoon volle pond moeten betalen. Hoera! Ben ik gelukkig om die mensen te ontmoeten. Zij zouden liever betalen $ 50 per uur meer voor hun kar vol boodschappen dan ik. Ik meestal besteden een uur per week te organiseren, printen en knippen bonnen. Ik meestal ook opslaan een gemiddelde van $ 50 per week. Schande over hen, en goed voor mij.

Toch kunnen we niet echt iedereen laten weten over deze coupon geheim. U ziet, als iedereen gebruikt kortingsbonnen, dan zou de fabrikanten minder gaan uitgeven kortingsbonnen. Ze zouden hogere percentages van de verlossing, en zou gewoon knip de aantal coupons in omloop. Coupon gebruikers zouden niet zo veel geld besparen. Dus we mogen niet toelaten dat iedereen zomaar aan de slag met coupons. Shhhh! Niet verder vertellen.

No comments:

Post a Comment