Financiële educatie is bewustwording van elk bedrijf Bottom Line

Het is niet alleen high school drop-outs die niet aan hun krediet contacten en de factoren die hun invloed FICO score te begrijpen. Ik heb veel van seminars proctored tot advocaten waar ik geweigerd had CPA's en ingenieurs die had niet het idee dat regelmatige betaling van hun credit vermaken je elke maand contributie zal niet bevorderlijk voor hun credit score. Ze hadden ook het geloof dat als ze sloten hun creditcard, maar zal een ongelooflijk positieve invloed Foster hun score. Ze hadden tota
Volgens de Wall Street Journal: 'Voor consumenten vergroot dit het belang van inzicht in de trucs voor het verbeteren van je score. Het is niet verrassend dat mensen in de war door het proces. Credit partituren - de geheimzinnige berekeningen overgenomen door iedereen, van hypothecaire kredietverstrekkers op auto dealers poriën te beslissen hoeveel ze bereid zijn te vertrouwen dat u aan hen terug te betalen - zijn steeds belangrijker als het gebruik ervan spreads verder dan de traditionele kredietverstrekkers aan wireless-dienstverleners , verzekeringsmaatschappijen en zelfs de werkgevers. "

De werknemer van vandaag de dag zijn in principe worstelen om hun groeiende financiële eisen te voldoen. Dit is een probleem dat niet alleen wordt geconfronteerd met de slechte huishoudens; de Amerikaanse middenklasse, die 80.000 dollar te verdienen zijn even geraakt door dit probleem. Dit is volgens het rapport ingediend door de Consumenten Federatie of America in 2003. Hoewel de huidige cijfers niet beschikbaar zijn, maar het is een bekend feit, dat de natie creditcard schuld bedraagt meer dan $ 800 miljard dollar. Wij zijn ook het gebouw aan de biljoen merken te bereiken in de nabije toekomst. Volgens een enquête van het "belast met educatieve stichting", 30% voor de werknemers blijken te zijn wankelt onder enorme financiële problemen en 28% daarvan zijn in absolute nood. Hun situatie wordt bepaald door de steeds accumuleren onbetaalde facturen waarvan de vervaldata blijken te zijn een voortdurende herinnering aan de druk van de credit card bedrijven. Het heden Amerikaanse werknemer wordt geteisterd met meer dan 30% rente; de astronomische vergoedingen en de uitzichtloze situatie in de buurt van het niet kunnen terugbetalen evenwicht.

In de loop der jaren hebben de werkgevers begonnen te beseffen dat een gelukkige werknemer gebeurt is een meer productieve werknemer. Door de huidige financiële dagen crisis, is elke werkgever verplicht om de nadruk te leggen op financiële educatie en hun werknemers om hun leven in hokjes te helpen. Zij moeten worden ontmoedigd om met behulp van de werktijden worrying afstand over hun rekeningen.

Maar de omvang van de financiële crisis is gevonden spill-over naar de werkplek van vandaag. Ruim tweederde van de Amerikanen zich zorgen maken over hun baan, dreigend en hun behoeften einde van de maand facturen. Werkgevers beseffen meer en meer dat hun werknemers de financiële zorgen zijn een substantiële impact hebben op hun bedrijven creëert. Heden ten dage economie veel van de bedrijven niet het geld hebben om de financiële verlichting te bieden voor de stijgende gas-of voedselprijzen. Maar ze kan zeker bieden van financiële educatie om de Amerikanen te helpen geld te besparen en hen te leren hoe ze de begroting behandelen, verlaging van uw creditcard rekeningen en hoe je een slimme consument en te voorkomen dat financiële troeven in collecties einde. De financieel medewerker uitgedaagd wordt bezorgd, is verward en zagen geld uit de vennootschap bottom line 'door niet de juiste beslissingen voor het bedrijf en door minder productief in werktijd.

Een hoogleraar op Harvard University, Elizabeth Warren, presenteerde een verbazingwekkend feit in een van haar onderzoeken. Ze zegt dat de levenswijze van de Amerikanen heeft een verandering sinds de jaren 1970 hebben ondergaan. De gemiddelde Amerikaan is inmiddels niet besteden meer uit aan kleding (dat is eigenlijk 32% minder vergeleken met de uitgaven tijdens de jaren '70), voeding (hier is het minder met 18%), toestellen (het is minder met 52%) en auto's (minder door 24% per voertuig). Die statistieken zijn in tegenstelling tot de populaire claims. Integendeel, de uitgaven is meer gemaakt op de hoofdzaken, zoals het huis (76% meer, is dit rekening houdend met de inflatie voor dezelfde omvang huis zou hebben dat de kosten tijdens de jaren '70) zorguitgaven is gestegen met 174%, met 54 auto's % (we hebben meer dan een voertuig, hebben we twee loonarbeiders) kinderopvang met 100% en belastingen met 25%. Dus, wat doet deze bevinding eigenlijk zeggen? Elizabeth Warren samengevat in haar onderzoek dat de vaste kosten van de gemiddelde Amerikaan is dus gestegen van de helft tot driekwart van hun respectieve winsten.

Ziekteverzuim, presenteïsme (minder werken dan vroeger), ziekte, met behulp van tijd voor persoonlijke kwesties zijn slechts enkele van de verwoestende gevolgen van de financiële problemen van werknemers, en het effect van stress morsen naar de bottom line bedrijf beïnvloeden. Volgens de bevindingen van verschillende onderzoeken, verloren de productiviteit en hogere kosten voor de gezondheidszorg kunnen bijdragen tot het verlies van duizenden dollars per werknemer per jaar. Overwegende dat, financieel geletterde werknemers voelen zich meer verantwoordelijk, ze zijn meer actieve en betere keuzes maken voor de onderneming bottom line.

Met het aanbieden van low cost financiële educatie en veranderende financieel gedrag, kan de werkgever te krijgen op vele manieren. Ze staan voor het ontvangen:

1. Een meer gerichte en meer productieve werknemer sectie.

2. Medewerkers die in staat zijn om betere beslissingen over het bedrijf problemen te maken.

3. Klein bedrag van zieke dagen en lagere verzekeringskosten tarieven.

In de maatschappij van vandaag de verstrekking van financiële onderwijs is essentieel voor het overleven van een bedrijf. Iedere 1 dollar geïnvesteerd brengt 3 dollar terug. Mijn laatste boek biedt een beknopte en essentiële samenvatting dat de hedendaagse consument te beschermen tegen de nieuw ontwikkelde bank trucjes. Uw bestelling wordt gevolgd door een maandelijkse nieuwsbrief, die meegaat met de nieuwste gegevens over krediet en de dagelijkse persoonlijke financiën.

Ik ben vernederd door het feit dat Maria Shriver mijn inspanningen erkend door het observeren door middel van haar verklaring, "Ik feliciteer u voor uw schrijven van een boek ...Ik bewonder je passie om mensen te onderwijzen over de geweldige voordelen van het behoud van een goede krediet. "

No comments:

Post a Comment