Ga en krijg je nog een!

Je moet gaan en een andere. Soms is het erg uitdagend om te doen. Maar alles wat je nodig hebt om alles wat je wilt is binnen ulieden. Something's zijn zeer moeilijk om over te praten. Maar actie spreekt luider dan woorden. Een foto is meer waard dan duizend woorden. Als je erover nadenkt, zijn beelden in woorden vertaald. Woorden zijn slechts tien procent van de communicatie. Verbeelding is belangrijker dan kennis.

Lichaamstaal en gezichtsuitdrukking meningsuiting zijn vijfenvijftig procent
Wanneer het leven zwaar wordt, zoals al zo vaak. Ga en krijg een andere. Na alles wat er gezegd en gedaan, zal meer worden gezegd dan gedaan. Denk je dat je verloor een verkoop? Ga en krijg nog een! Life must go on Charlie Brown. Alles verandert voor de beter. The blad valt van de boom en wordt bemesting voor de boom. De Tijger doodt en eet de kleine herten. The Deer wordt de Tiger.

Alles evolueert. We gaan hoger en hoger. We weten wat we hebben, we niet weten wat we gaan krijgen. Echter, ga je nog een.

Verander nooit wie je bent. Verander nooit hoe je leert. Wijzig de manier waarop u denkt! Dingen veranderen. Het woord veranderen betekent leven! Ik ben bereid om te luisteren, (receive.) Ik ben bereid om te leren, (accepteren wat ik niet per se goed te keuren ontvangen op dit moment.) Ik ben bereid om te veranderen hoe ik denk. Leef je leven op een hoger niveau. Raad eens? Wat nu? Hoe kan ik dienen de mensheid met nederigheid? Wat kan ik doen?

No comments:

Post a Comment