Hoe Financiën Sterkte Maatregel van Online Banking Companies

Een goed en fatsoenlijk bedrijf houdt vast aan doelen stellen en die voldoet aan deze doelstellingen de bevordering van groei en vooruitgang. Meetbare bedrijf KPI's moeten worden aangevuld met deze doelstellingen om de integriteit te behouden, terwijl in het proces van het realiseren van de genoemde doelstellingen. De kwestie van integriteit zal er altijd zijn, aangezien er meer dan een manier om een doel te bereiken. Helaas zijn sommige van de manieren tag kan worden als onethisch om gemeenscha
Nu, waarom zou een bedrijf dat doen? Het antwoord is simpel. Een verzwakte toestand bleek niet op alle investeerders aan te trekken. Integendeel, beleggers vluchten op het eerste gezicht van zware verliezen. Om het op een meer begrijpelijke perspectief: Wil je kostbare giet water in een lekkende container? Als u weet dat de container een lek heeft en u vindt uw water kostbaar, gieten het in zou gewoon betekenen dat u uw water verspillen, en u bent zeer goed op de hoogte van het proces. Het is zinvol wanneer zij in deze context. Of niet? Hoe dan ook, nooit zullen beleggers hun geld verspillen aan iets dat een zeker verlies van hun kant kunnen betekenen als het gaat om ROI en rendement op hun investeringen.

De kracht van online bankieren bedrijven is duidelijk op een afstand. Zelfs als u niet zijn om hun webpagina's of niet gelezen hebben een aantal van hun bedrijf achtergrond, de mensen die ze hebben gedaan met spiegel kan vrij veel wat ze werkelijk zijn. Tevreden klanten zijn wandel-advertenties voor deze bedrijven online bankieren. Dus, dit is een manier van het meten van hun financiële kracht door mensen die ze hebben gedaan met het bedrijfsleven.

Online financiering van bedrijven, meer of minder, draaien rond deze twee gemeenschappelijke doelstellingen: het werven van klanten en geminimaliseerde interacties kosten. Om er zeker van zijn beide doelstellingen gemakkelijk te begrijpen. Voor klantenwerving, het betekent gewoon de accumulatie van klanten om zaken mee te doen. Zoals voor zoveel mogelijk worden beperkt interacties kosten, maar betekent dat het bedrijf zal koste te houden op een minimum voor elke interactie gebeurt tussen deze en hun cliënten. Daar is er sprake van KPI's indirect gevolgen hebben voor een bedrijf manieren bij het bereiken van doelen bedrijf of doelstellingen, zal het verstandig zijn om specifiek vast te stellen wat deze zijn.

Klantenwerving beschikt over een aparte set van KPI's; deze account aanmelden de toevoeging van nieuwe accounts, aanvraag downloads (sinds het bedrijf online is), voorgekookt goedkeuringen (voor opening nieuwe accounts), en agent lokaliseren. Hoge cijfers op deze KPI's gemeten zorgen voor de voltooiing van de doelstelling klanten te werven. De KPI's voor de tweede doelstelling, aan de andere kant, als volgt: gemiddelde kosten / interactie, self-service bezoeken, respons (e-mail, gesprekken, enz.), en web percentage van de interactie met de klant.

Samengevat, de twee manieren op hoe te financieren maatregel kracht van een online banking bedrijf zijn door de mensen die het bedrijf heeft gedaan met het bedrijfsleven en de strikte naleving van de KPI's van het bedrijf volgt op het bereiken van hun doelstellingen. Uitvoering van deze twee en met inachtneming van de integriteit elke stap van de weg zal niet nodig een cover-up van de verliezen, aangezien een bedrijf nooit zal ervaren verlies na het bereikt haar doelstellingen, zonder vals spelen door middel van hen.

No comments:

Post a Comment