Technische Analyse Debat eens en voor altijd opgelost?

De waarheid is uit. De klassieke redenering omtrent de vraag of technische analyse enige legitimiteit heeft vergeleken met traditionele te kopen en houd Investeren van de Effectenbeurs techniques leeft op en het paar van ons als managers die geld lijken te hebben overleefd, wetende glimlach een groot deel van het argument is mis in het wat het is werkelijkheid vraagt.

Ik erin geslaagd te overleven en goed te doen als geld manager. Ik heb gekeken Markt Advies diensten komen en gaan loop der ja
Maar, wat is het dat heeft mij in staat om te overleven als een actieve manager? Is het mijn fenomenale vaardigheden? Is het dit magische ding genaamd "Technische Analyse."? Of is het gewoon simpelweg op de juiste plaats op het juiste moment?

Zeker twee van de drie van die keuzes kunnen worden willekeurig. Maar een ding niet is, en dat is Technisch Analyse. In de traditionele betekenis, zoals men leest in de boeken, heb ik nooit gevonden elke technische analyse tool om van enig nut voor mij in de ontwikkeling van een trading "-strategie (blokkeren van bewegende gemiddelden die ik gebruik om opzettelijke vertragingen introduceren, of om gebieden te creëren voor de handel uit).

Dus als ik nooit kon ze gebruiken, en wat dan precies is dat de mythe (tenminste als ik het zie bestendigt)? De beste denk dat ik kan verzinnen is niet een eenvoudige test van de hand liggende te doen. Bias Het overlevingspensioen van de meeste mensen niet van hun verblijf op het spel voor langere tijd resulteert in nieuwe deelnemers gaan terug over dezelfde onzinnige dingen opnieuw en opnieuw.

Dus heb ik besloten om een test (eigenlijk gedrag, ik deed dit 15 jaar geleden, maar het zal even voor u dupliceren). Echte wetenschap (als ik heb gedaan voor jaar) en een keer op te lossen, en voor alle (of althans in delen) dit debat.

Ik heb een test uitgevoerd over de werkzaamheid van stochastiek (oscillatoren in het algemeen) als stand-alone handel in apparaten. De tekst boek methode voor het gebruik van deze tools in de handel is dat een aandoening onder de 20 betekent dat de markt is "over-verkoop" en dient te worden gekocht. Als de oscillator gaat meer dan 80, heeft zij vervolgens heet "overbought", en moet worden verkocht.

Dit lijkt allemaal erg wetenschappelijk. En, als je kijkt naar een grafiek, je menselijke ogen graag haal alles uit de hoogte-en dieptepunten de oscillator geplukt (met uitsluiting van alle anderen). Overtuigend! Maar zoals ik al zei, Dit is wetenschap, dus we zullen geen beroep doen op het menselijk oog.

Oh ja, zou je zeggen. Stochastiek (oscillatoren in het algemeen) kan worden gebruikt op andere manieren dan voor overbought of omstandigheden oversold. Ik vol heftig mee eens. Maar het principe in de volgende tests zal blijven staan. Dus, beer met mij ...

Laten we eens kijken naar een scatterplot van een stochastisch oscillator voor verschillende niveaus vijf eenheden van de tijd in de toekomst. Dit beeld zal ons vertellen wat we moeten weten over stochastiek (op de opgegeven tijd frame) zonder rommelen (dit is wat wetenschappers doen) -

De grafiek is opgebouwd uit meer dan 3000 datapunten op een 5 minuten grafiek, 25 minuten kijken naar de toekomst. Nu voordat uw hersenen wordt uitgeschakeld, maak je geen zorgen. Het is niet zo eng. Simpel gezegd, leert ons dat op dit specifieke test voor de waarden van de stochastische oscillator boven de 80 (dat wordt verondersteld een verkoop signaal) de opbrengsten variëren -10 tot 10 punten in het algemeen. In feite is het rendement varieert van ongeveer -10 punten tot +10 punten overall. Meer dan aan de linkerkant, tonen zij wel aan waren er ongeveer 5 evenementen (grijze stippen) waar er dalingen van maar liefst 20 punten, maar over alle, de grafiek wordt random (gelijkmatig verdeeld). Aan de onderkant van de grafiek kunnen we zien, onder de 20 (dat wordt verondersteld een buy-signaal te zijn), de opbrengsten zijn ook verdeeld van ongeveer -10 tot 10 punten. De middelste reeksen zijn ook vergelijkbaar. Dit vertelt ons dat de distributie van de prijzen van 25 minuten naar de toekomst op een stochastische oscillator zijn ... (Oh nee Rob, zeg het niet) RANDOM!

Zo, ik heb het gezegd. Willekeurig

Als je had verhandeld met behulp van de 80/20 regel in de periode van deze test, het voorhanden hebben er 25 minuten over elk handel, zou je verloren hebt dan drieduizend dollar niet inclusief commissies. Volgende keer als je denkt over het gebruik van een oscillator in het leerboek traditionele zin, onthoud dit.

Het is een feit, deze test resultaat zal opgaan voor zowat elk moment frame oscillatoren en zo ongeveer elk ander technische analyse indicator. Als de termijn verhoogt, mag het meer betrouwbaar zijn (tenminste op voorraad indexen). In tal van andere gevallen en de markten zal eigenlijk het tegenovergestelde (dwz Kopen en verkopen 80 20).

Misschien is het eeuwenoude debat zal blijven hangen? Misschien heb ik gezet om uit te rusten? Ik denk het niet. Hoewel ik weet zeker dat ik zal enkele antwoorden te krijgen van deze (en ik hoop ik) dus je kunt me uw technische indicator. Ik zal graag testen voor u en sturen u de spreidingsdiagram met een interpretatie (afhankelijk van mijn eigen rooster). Fact is, heb ik nog nooit een technische analyse-indicator te houden tot dit soort kritische vragen en dit is een van mijn "mooie" testen ;-)

Dit artikel is niet ontmoedigen van het gebruik van oscillatoren of andere technische analyse-instrumenten. Integendeel. Tools hebben hun plaats, afhankelijk van de opzet en vormgeving. Ik heb altijd aan te moedigen de handel gebaseerd op een solide uitgangspunt. Vervoer bij het testen van de premisse belangrijkste is, en spreidingsdiagrammen is een geweldige manier te snijden door een hoop afval en de waarheid vinden snel en redt u van een heleboel hartzeer. Het duurde slechts een paar minuten te zetten in deze test. Ik moedig u aan hetzelfde te doen, of stuur uw indicator of systeem voor de handel aan mij en ik zal het test voor u en u helpen met de logica en de verbeteringen als ik in staat ben ...

Als u een solide uitgangspunt werken aan dat geldt tot strenge tests te vinden, kunt u beginnen met het maken van enkele goede verhouding met haar handelspartners. Weten waar je bent door middel van tests is de psychologische component van de handel te vergemakkelijken, de kredietverlening aan de geestelijke succes cyclus nodig is om financieel te slagen. Stellen van de juiste vragen kunnen stellen debatten uit te rusten en u groenere weiden te leiden.

No comments:

Post a Comment