Worden geïnspireerd door Easy Geld

Wanneer u hoort over iemand goed doen of komen in een heleboel geld snel, wat vind je daarvan? Niet mensen die win een loterij of sweepstake, maar het bedrijfsleven mensen die gewoon lijken te maken van gemakkelijk geld te verdienen.

Ben je geïnspireerd door hen? Of doe je een hekel hen? Uw antwoord vertelt veel over je overtuigingen. Het zegt veel over wat je gelooft is toegestaan en niet toegestaan. Zij wijst u echt uw eigen regels - en eventueel je eigen beperkingen - over hoe en waar je j
Als u van de overtuiging dat geld moet worden verdiend harde, u waarschijnlijk dezelfde regels gelden voor de mensen om je heen. Dus, zal u wellicht kwalijk mensen die lijken te maken van gemakkelijk geld of moeite. Het is alsof ze een of andere manier vals te spelen.

Zij zijn niet vals spelen. In plaats van hen kwalijk, moet u zich geïnspireerd voelen en dankbaar. Ze zijn leer je wat er allemaal mogelijk is. Ik heb geleerd van een man die ik ooit werkte, wie mijn diensten verkocht aan een klant. Hij was de agent en verkocht een pakket maatregelen om een cliënt die bij mij op het leveren van de opleiding. De cliënt betaalde 1.500 pond per dag.

Ik werd betaald £ 500. Hij hield de 1.000 pond als zijn winst voor het regelen van de deal. Dus, wat is uw reactie op dit verhaal? Denkt u dat ik was voordeel gehouden? Ik deed al het werk, maar maakte hij al het geld. Moet ik hem kwalijk? Wil je dat?

Of kijk je naar hem als degene die de waarde? Hij hielp mij en de cliënt. Hij had het benenwerk. Zette hij de hele deal. Hij was in staat om een hogere vraagprijs dan ik zou hebben op mijn eigen vraag. Persoonlijk ben ik van mening dat deed hij me een plezier.

Hij was duidelijk met mij over wat hij deed. Niets werd aan het oog onttrokken. En eigenlijk, door het opladen dat hogere bedrag voor mijn diensten, hij hielp om mijn overtuiging te veranderen. Hij maakte het mogelijk voor mij om te zien dat mensen bereid waren te betalen die veel voor mijn tijd.

Ik denk eigenlijk dat hij mij een dienst bewezen door dat te doen. Hij hielp me om mijn opvattingen over het verband tussen tijd en geld te betwisten. Ik was bezig in meer dan hem de tijd, maar ik was steeds minder betaald. Hij maakte meer informatie over de deal, omdat begreep hij dat hij betaald kreeg voor de waarde die hij bestaande uit - matching van de juiste leverancier met de behoeften van de klant.

Dus, zal deze verhaal u helpen wijdte uw eigen reactie. Als je een hekel aan hem, is dat een teken van hoe stevig de greep bent u in de time-geld trap. U zult niet vrij van de tijd-geld valkuil te doorbreken door haatdragende mensen.

De mensen die al hebben gratis gebroken zijn goed op weg. Hun waarde voor u is dat zij je bent laat zien wat mogelijk is. Ik zeg hen zegenen, grijp houd van hen als je kunt, of ten minste in hun voetsporen treden. Maar erkennen dat als je hen te veroordelen, je bent gewoon zou blijven steken. Uw oordelen hen zal hen niet tegenhouden, maar het zal u niet tegenhouden.

No comments:

Post a Comment