Debiteuren Financiering - Opties voor groeiende ondernemingen

Elk bedrijf heeft een ding gemeen, en dat is de behoefte aan contant geld. Ook charitatieve organisaties hebben behoefte aan een stabiele en constante stroom van donaties om de kaarsen brandende te houden. Cash flow is gewoon het vet dat de machine smeert en maakt het mogelijk om goed functioneren, maar wanneer de machine draait droge kan vertragen of knarsend tot stilstand veroorzaakt pijn en ellende voor degenen die werkzaam zijn in.

Shangri La voor elk bedrijf (en hun bankiers) is als cash< flow wordt zo voorspelbaar dat het bedrijf zelf lijkt te lopen en de winst op een niveau liggen dat de eigenaar de levensstijl ondersteunt veel verder dan zijn werkelijke behoeften.

Hoe zit het met het bedrijf dat is op een groeitraject en is elke cent gieten weer in het bedrijf om haar groei-en de uitoefening van de nieuwe productie te ondersteunen? De orders komen binnen op een steeds sneller tempo die moet een goede zaak en nieuwe relaties met klanten worden gevormd die moet leiden naar een vaste stroom van nieuwe orders in de toekomst. Dus wat is het probleem vraag je? Het probleem is, wanneer u een bestelling te krijgen moet je om materialen te kopen en mensen betalen om de bestelling te vullen. Bijvoorbeeld, kan het 14 dagen of langer duren vanaf het moment dat de bestelling pas komt in het product is verzonden, en je hebt nog geen betaling is ontvangen van de klant. Zodra het product wordt verzonden en de factuur wordt gecreëerd, uw klant heeft dertig dagen om de betaling te maken en in alle deze keer niet hebben ontvangen een cent, maar je moest voldoen aan de salarisadministratie 3 keer, aankoop materialen, en betalen voor de andere items nodig zijn om uw bedrijf runnen. Dus ook al is de groei veel lijkt, jullie voelen de kasstroom crunch van tred te houden met opdrachten als zij versnellen van het aantal en misschien zelfs grootte.

Uw bankier hoort uw verhaal en hij geeft je een lijn van het krediet dat lijkt klein, maar je neemt het omdat je elke cent nu en u niet wilt dat een klant verstoord door ze weg te draaien of verzending laat vanwege een contante flow probleem. Deze lijn van het krediet geeft u enkele tijdelijke opluchting die je nodig hebt, maar je zie nu al de problemen op komst, Als deze groei doorzet. Dat is juist, u maximum uit de kredietlijn te worden ingehaald en vul bestellingen, maar kan nauwelijks voldoen aan de vereiste minimale betalingen door de bank.

Maar hoe kan dit, omdat het bedrijf zo veel en groeiende inkomsten blijven stijgen? Nou het gaat allemaal terug op het feit dat het neemt je ten minste 45 dagen betaald te krijgen vanaf het moment dat de order binnenkomt, en dat is als al uw klanten op tijd betalen. Met een aantal snelle analyse kunt u ontdekt dat uw "draai" is iets wat bijna 60 dagen en zelfs daarbuiten. Vraag een van uw medewerkers als ze zouden 60 dagen moeten wachten op een salaris! (Eigenlijk, ik neem dat terug, niet vragen, omdat ze kunnen denken dat er iets mis is met het bedrijf en weglopen.) Voor een oudere onderneming met een trage groei de wachttijd is geen probleem omdat ze gewoon toegang tot hun lijn van het krediet en betaal het neer als hun facturen worden betaald, zonder de zorg van onverwachte of onvoorspelbare orders. Daarnaast zullen zij ook gebruik maken van snelle beloning kortingen rekening van hun leveranciers. Ontbrekende leverancier kortingen kan geen kleine deal aangezien ik persoonlijk weet van een distributeur die neemt de besparing van de beloning kortingen snel als zijn jaarlijkse bonus want hij ziet het als een reflectie van zijn goed bestuur. Dit komt neer op een paar honderd duizend dollar per jaar voor deze eigenaar. Niet te shabby voor het opslaan van 2% van zijn leveranciers van producten die al gepland waren voor de aankoop. Voor een groeiend bedrijf, kan het missen van de kans om 2% te redden van de leverancier zeer pijnlijk zijn, zoals de behoefte aan contant geld neemt toe met elke nieuwe bestelling toch bent u wacht nog steeds op voor de betaling van vorige bestellingen en de lijn van het krediet bij de bank is uit maxed .

De bank eigenlijk niet graag dit scenario, omdat zij zien het als een management probleem en daarom een risico kwestie. Jullie hebben op korte termijn geld (bank lijn van het krediet) en omgezet in lange termijn financiering door ver boven wat uw lijn die geen echte hoop het terug te betalen of naar beneden op elk moment snel, zelfs als de bank een clean-up bepaling, die zou vereisen is u aan de lijn, betalen jaarlijks uitgeschakeld. Het slechte nieuws is eenvoudig dit: Banken niet zoals jij. Banken denken dat je te riskant, want met een sterke groei je misschien blow-up op een tweede. Het lijkt wel alsof de bankiers een keuze zouden nooit boord van een vliegtuig hadden tot het had gestabiliseerd op 30.000 voet hoogte en zou uit parachute vóór de eerste fatsoenlijke zodat geen risico's verbonden aan een snelle acceleratie bij het opstijgen en de mogelijkheid van een harde of noodlanding . Natuurlijk is dit overdreven als ik zeg ze je niet als bij de realiteit is dat ze gewoon maar liever te lenen aan bedrijven rijpen. Zij begrijpen uw situatie en weten meeste bedrijven hebben we via de groeicycli tot wasdom te komen, maar ze niet willen deelnemen aan het risico. Uw bankier is je vriend hij is gewoon een vriend die niet zoals jij nu maar je moet nog steeds een sterke relatie met uw bankier te oefenen, aangezien men kan zo veel meer betekenis dan alleen maar een dienstverlener die maakt leningen.

Wat nu? U heeft orders stapelen zich op, een maxed out kredietlijn, een bankier die wil dat zijn geld terug en zal niet lenen meer, kortingen die u geen gebruik van de van de leveranciers te nemen, een ander salaris is het gevolg en de bankrekening is op zoek een beetje dun . Niet wanhopen want je hebt de belangrijkste troef in de zakenwereld, en dat is uiteraard uw klanten en hun bestellingen die resulteren in facturen. Je bent nu een kandidaat voor de kasstroom financiering. In feite, je was een kandidaat voordat het deze ernstige ben, maar dit scenario draagt illustreren dit punt. Je hebt een groeiende troef op uw balans en dat is uw debiteuren, maar je kunt je familie niet voeden op facturen, zal uitsluitend contante betaling op te lossen dat probleem. Dus moeten we liquideren uw rekeningen ontvangen en deze te verplaatsen naar de cash kolom en een van de makkelijkste manieren om dit door te verkopen.

In de financiële markt van vandaag heb je verschillende keuzes als het gaat om cash-flow financiering. Ik heb het al gehad over de meest traditionele vorm en dat is een bank lijn van het krediet gewaarborgd door uw account vorderingen of in sommige gevallen kan een unsecured met alleen uw handtekening om het back-up te worden. Vervolgens moet je de bank gesponsord debiteurenfinanciering die enigszins zal verschillen van bank tot bank meeste banken niet het aanbieden van dit type van financiering, behalve via een derde partner. Dit zou een haalbare optie voor de zakelijke ik hier besproken worden, en het zou er ongeveer zo uitzien:

Transactie maten zijn typisch: $ 10.000 - 5.000.000 dollar

Voorschotten: maximaal 90% van de subsidiabele debiteuren

Services (zal variëren): klantenkrediet beoordelingen zowel nieuwe als bestaande

Factuur verwerking en verzending

Collection Services

Management Rapporten aan u verstrekt

Kosten: Normaal 1-3% van de factuur, afhankelijk van grootte en uw gemiddelde beurt.

Operationeel genereert u een of meer facturen en stuur ze naar de bank dagelijks in batches en ze uw account te storten tegen 90% van het totale factuurbedrag binnen 24 uur. Bam! In plaats van te wachten 30 of meer dagen voor uw klant tot betaling ontvangt u 90% van uw geld onmiddellijk. Je hebt net een versnelde uw cash flow binnen 24 uur en kan nu gebruik dat geld om salarisadministratie, profiteren kortingen van de leverancier, de aankoop inventaris, en uw omzet verhogen zonder angst voor klantenkrediet kwesties of te late betalingen. In wezen wat je gedaan hebt is het uitbesteden van uw debiteurenbeheer verwerken terwijl ze betaald in 24 uur.

Wat gebeurt er met de overige 10%? Dat geld is meestal in reserve gehouden voor eventuele onbetaalde facturen. Bijvoorbeeld, als je een openstaande rekening van 1000 dollar dat uw klant niet betaalt binnen 90-120 dagen zal de bank gebruik maken van de reserve om de betaling te ontvangen en vervolgens probeert te verzamelen op de rekening. Dus de reserve beschermt zowel u als de bank doordat de Bank om terug betaald en u verhinderen met een cheque naar de bank te schrijven, omdat een van uw klanten niet aan hun factuur te betalen.

Daar is het product heet Zaakvoerder dat werkt op een vergelijkbare wijze en is verkrijgbaar in een paar honderd gemeenschap banken in het land. Business Manager is een programma dat toestaat dat de Gemeenschap banken te kopen van de vorderingen van hun commerciële en industriële klanten tijdens het toezicht de prestaties van deze rekeningen. Dit is een krachtig programma voor zowel banken en het bedrijfsleven met de financiering percentage, vergoedingen en behoudt zich doorgaans ongeveer hetzelfde als in het vorige voorbeeld. Omwille van de volledige openbaarmaking, gebruikte ik om te werken voor het bedrijf dat de Business Manager programma gemaakt. Ik denk nog steeds dat het een geweldig programma, vooral voor kleine bedrijven, omdat het u toestaat om een bank te handhaven relatie vóór het bereiken van die volwassen cyclus en zijn afstuderen aan de financiering van meer traditionele oplossingen terwijl ze alle middelen in 24 uur, en online toegang tot uw rapporten.

Vervolgens hebben we de traditionele factoring. Dit is waar u uw facturen te verkopen aan een financiering van de bron (de factor) op een korting in ruil voor onmiddellijke cash. Deze voorschotten worden meestal in de 70% tot 95% van de subsidiabele scala facturen en vergoedingen zullen variëren. Vaak is er geen reserve-account in plaats van de factor ontvangt de betaling rechtstreeks van uw klant en betaalt u de 5% tot 30% resterende aftrek van de vergoedingen voor de factor. Sommige factoren voor een stempel recht op de factuur om de wijziging van het adres waar de betalingen zijn show te worden gemaakt en anderen in staat zijn om in stilte doen door met een totale verandering van adres-en betaalgegevens naar een lock box. De meeste bedrijven de voorkeur aan de factor te zwijgen indien mogelijk, zodat u wilt controleren met de individuele onderneming. Daarnaast kunnen factoren financiering te verstrekken om ondernemingen in de start-up stadium 100.000.000 dollars in de verkoop, of meer. Dit komt omdat ze niet bezorgd over uw krediet, maar ook die van uw klanten. Zij zullen ook wilt facturen die verifieerbaar en te weten dat jij en je team stevig zijn en ervaren managers in uw branche. In feite is uw bedrijf kan zijn in een turn-around situatie of faillissement en een factor kan vormen nog steeds de financiering, omdat zij zijn op zoek naar je klant, je niet.

Naast het verstrekken van financiering, kan een factoring bedrijf ook uitbesteed worden uw credit-afdeling. Zij zullen controleren klantenkrediet kwaliteit; set klant kredietlimieten; en bieden dagelijks toezicht op de krediet-rekeningen. In veel, zo niet de meeste zaken, vandaag zul je real-time toegang tot rapporten, zoals debiteuren vergrijzing, de verzameling, en reserve verslagen zijn. Dit geeft u de mogelijkheid om uw facturen te controleren en de gemiddelde weer die dienen te worden op dit punt af. De factor zal ook verzameling diensten en deze zal van bedrijf tot bedrijf met enkele mogelijkheid voor maatwerk van de collecties proces.

De rode draad tussen de verschillende programma's beschikbaar is de conversie van uw account vorderingen aan contanten door een financieringsbron, of het nu een bank of private entiteit. Controleer de exacte voorwaarden en vergoedingen en zeker op de hoogte van wat uw verantwoordelijkheden zullen worden aan de financiering bron. Kasstroom financiering kan de benodigde oplossing voor groeiende bedrijven of bedrijven die een financiële injectie nodig om het te maken door middel van een turn-around.

2 comments:

  1. GETUIGENIS over hoe ik mijn lening kreeg van dit geweldige bedrijf als een ALLEENSTAANDe moeder (prudentfinancialservice1@gmail.com) Hallo iedereen, mijn naam is mevrouw AA KikE. Ik kom uit Hong Kong, ik ben hier om een grote getuigenis over hoe ik een lening van prudente financiële dienst kreeg te delen. Als dingen waren zo ruw voor mij en mijn familie toen ik niet kon betalen mijn rekeningen, nadat ik verloor mijn man in een auto-crash. Ik probeerde het krijgen van een lening van mijn bank en een aantal andere Credit Union ik bezocht, maar ik werd ontzegd lening toegang. Ik moest mijn kinderen te nemen om te leven met mijn ouders omdat ik niet kon zorgen voor hen te wijten aan mijn huidige situatie, ik was helemaal alleen in de straat. Tot een dag dat ik schandelijk liep in een oude school stuurman die mij introduceerde Logan Bryan een God vrezen geldschieter na uit te leggen aan haar alles wat ik heb meegemaakt in eerste instantie vertelde ik haar dat ik niet klaar was om een risico van het aanvragen van een lening online te nemen , maar zij verzekerde me dat ik mijn lening van hen zal ontvangen. Op een tweede gedachte moest ik een trial te nemen en toegepast voor de lening, gelukkig voor mij kreeg ik een lening van $100.000,00 van prudentfinancialservice1@gmail.com Ik ben blij vandaag de dag want mijn familie is herenigd God nam ik het risico en toegepast voor de lening, nu heb ik zelf een huis en een Busine SS van mijn eigen. Alle dank en dankbaarheid gaat naar God en PRUDENT FINACAIL dienst voor het geven van mij een betekenis aan het leven toen ik had verloren alle hoop. Als momenteel your'e op zoek naar een lening bijstand, u bereiken om hun e-mail: prudentfinancialservice1@gmail.com. MET God zijn alle dingen mogelijk. God zegene u allen.

    ReplyDelete
  2. Greetings....
    Check out these blank ATM cards today. My name is Steven Lugard from California. A successful business owner and father. I got one of these already programmed blank ATM cards that allows me withdraw a maximum of $5,000 daily for 30 days. I am so happy about these cards because I received mine last week and have already used it to get $20,000. Mr RICHARD COSMOS of ultimatehackersworlds@gmail.com is giving out these cards to support people in any kind of financial problem. I must be sincere to you, when i first saw the advert, I believed it to be illegal and a hoax but when I contacted Mr RICHARD COSMOS, he confirmed to me that although it is illegal, nobody gets caught while using these cards because they have been programmed to disable every communication once inserted into any Automated Teller Machine(ATM). If interested contact him as soon as possible ultimatehackersworlds@gmail.com

    ReplyDelete