Financiën-en Assurantiewezen - het profit center

Ik wil mezelf duidelijk een paar punten van belang voordat ik te diep in de sales processen op een dealerschap, waaronder: automobiel-, recreatieve voertuigen, vaartuigen, motorfiets, en zelfs meubels of andere grote ticket items. Een bedrijf heeft op een eerlijke winst te maken om te kunnen blijven in het bedrijfsleven. Ik denk dat ze deze winst moet maken en deze gebruiken om te betalen betere kwaliteit werknemers een premie loon in te dienen om je beter. De financiële sterke of zwakke punten
Laten we recht naar beneden bij deze! Elke dealer heeft Financie-en Assurantiewezen afdeling. Deze afdeling is een enorme winst centrum in een dealerschap. In sommige gevallen, zij verdient meer geld dan de verkoop van de auto zelf. Winsten worden gemaakt van veel dingen die veel kopers niet begrijpen.

U als consument moet de "flow" van het verkoopproces te begrijpen om de profit centers die voor u begrijpen. De onderhandelingen van de consument lijkt te stoppen na de oorspronkelijke prijs is onderhandeld en afgesproken. Laten we eens kijken slechts een klein deel van wat leidt tot dat punt.

De eerste ding dat elke consument moet begrijpen is dat wanneer je naar een dealer een aantal zaken een rol gaan spelen. Een van de belangrijkste dingen die ik zou kunnen wijzen op u is dat u te maken hebben met een bedrijf dat zijn opgeleid om de meest hoeveelheid geld van u te krijgen als ze kunnen. Ze zijn opgeleid en ze deze tactiek dagelijks, dag praktijken na dag, week na week, maand na maand, en jaar na jaar. Laat me wijzen op een paar belangrijke feiten die ik heb gezegd in deze paragraaf. Ten eerste, zult u merken dat een dealer zei ik en niet een verkoper en ten tweede, ik momenten van de dag benadrukt na dag, week na week, enz. enz. Dit werd gedaan om u te laten weten dat de verkoper is zeer nauw samen met de sales managers om zo veel geld als hij kan. Uw belangen zijn echt niet hun doel in de meeste gevallen.

Een tactiek die veel wordt gebruikt in het bedrijf is dat de verkoper zegt dat hij is nieuw in het bedrijf. Dat mag waar zijn of niet, echter, in gedachten te houden dat hij werkt niet alleen. Hij werkt met beheer van de voorraden, die geeft hem advies over wat te zeggen en wanneer het te zeggen. Deze jongens en meiden zijn zeer goed opgeleid over hoe elke bezwaren te overwinnen die je kan hebben om van hen te kopen. Zij zijn opgeleid in de psychologie van de koper en hoe om te vertellen wat je 'hot knoppen "zijn. Ze luisteren naar dingen in uw gesprek dat je mag zeggen aan elkaar alsmede aan de verkoper. Ze zijn getraind om hun bureau managers alles te vertellen wat u zegt en vervolgens de desk manager is opgeleid aan de verkoper precies vertellen wat en hoe u te antwoorden. Reyes heeft verkoper hoeft niet zo veel advies van zijn bureau en kan een beetje meer rechtstreeks te onderhandelen met je zonder in te gaan heen en weer.

Het proces van onderhandeling begint op het moment dat u loopt de voordeur of te voet stap uit je wagen en beginnen te kijken naar voertuigen. Verschillende winkels display inventarisatie op verschillende manieren. Dit wordt gedaan voor beheersing van mensenmassa's of meer algemeen bekend als "up-controle". Control is de eerste stap in de onderhandelingen met een klant. Ooit de vragen die vraagt controles van de situatie. Laat mij u een voorbeeld geven: Een verkoper loopt naar je toe en zegt "Welkom bij ABC motors, mijn naam is Joe en wat is de jouwe?" De verkoper heeft onlangs verzocht om de eerste vraag, je antwoord "Mijn naam is George." Hij vraagt vervolgens wat u zoekt voor vandaag, of; de beroemde "Kan ik u helpen?" Zoals u kunt zien, stap na stap, vraag na vraag, leidt hij je naar beneden een pad dat hij opgeleid is om te doen.

Vele malen goed opgeleide verkoper zal niet direct antwoord op uw vragen. In sommige gevallen, ze alleen maar vragen te beantwoorden met de andere vragen in om het verlies van de controle te voorkomen. Een voorbeeld hiervan zou zoiets vraagt u de verkoper indien hij dit dezelfde auto met een automatische dan een stok verschuiving worden. Twee oplossingen zouden kunnen terug te komen. Men zou ja of nee, de andere zou heel goed iets in de trant van: 'je niet weet hoe je een stick shift rijden?' In het tweede antwoord de verkoper kreeg meer informatie van u om u te sluiten. Sluiting betekent om elke betwisting te overwinnen en uw klant geen uitweg andere dan waar moet ik tekenen. De kunst van het verkopen is werkelijk een wetenschap van goed scripted roll spelen en repeteren.

We hebben vastgesteld dat het onderhandelingsproces begint met een reeks vragen. Deze vragen dienen als twee belangrijkste elementen van het verkoopproces. Eerst en vooral is om vast te stellen rapport en controle. Hoe meer informatie u bereid bent om samen met u verkoper in de eerste paar minuten krijgt hij een grotere controle over het verkoopproces. Mentale notities Hij heeft verzameld op ons vermogen te kopen zoals de vraag of u een handel in of niet, als je een aanbetaling is, hoeveel je kan permitteren, ben jij de enige beslisser (is er dan een echtgenoot?) Hoe is uw krediet, of heb je een uitbetaling op uw handel in? Dit zijn een van de vele stukjes informatie die ze onmiddellijk te innen. Ten tweede, wordt deze informatie gebruikt om een gesprek met het beheer op te slaan over wie de verkoper wordt met beginnen, wat zoeken zij, en wat is hun mogelijkheid tot aankoop. In het algemeen, een sales manager stuurt vervolgens het verkoopproces van zijn zetel in de toren ". Een stoel die in het algemeen kijkt uit over de verkoop vloer of de verkoop veel. Hij is een soort net als een dirigent van een orkest, ziet alles, en alles gehoord.

Ik kan het hele verkoopproces niet te beschrijven met je als dit varieert van garage aan dealer, echter, de basisprincipes van de verkoop niet al te grote verschillen. De meeste dealers aan de slag na een demo of een proefrit. Meestal wordt er een verkoper krijgt een vel papier, dat heet een vierkant. De vier vierkante wordt normaal gebruikt om de klant "hot punten" te vinden. De vier hoeken van het blad zijn de volgende punten aangepakt, niet per se in deze volgorde. Aantal men de verkoopprijs, het nummer twee is waarde van de handel, nummer drie is aanbetaling, en nummer vier wordt maandelijks betalingen. De idee is hier te verminderen drie van de vier items en focus op uw warme toets. Elke persoon vestigt zich in op iets anders. Het idee voor de verkoper is om u te concentreren en om het plegen van een of twee van de hete knopen zonder zelfs maar het aanpakken van de andere twee of drie items. Wanneer u zich in een van de items op de vier plein, het proces van het sluiten moet u wordt een stuk gemakkelijker.

Een ding om in gedachten te houden is dat alle vier de items doorgaans verhandelbaar zijn en zijn meestal aan u de eerste keer op een wijze zoals in de winst dat de dealer verdient aan de deal te maximaliseren. Gewoonlijk is de adviesprijs is vermeld, tenzij er een verkoopprijs die (geadverteerd in vele gevallen het voertuig wordt geadverteerd, maar, u bent niet op de hoogte). De waarde van de handel wordt meestal eerst aan u voorgelegd als groothandel waarde. De meeste dealers verzoek van 25-33% aanbetaling. De meeste maandelijkse betalingen worden opgeblazen met behulp van maximum tarief. Wat dit allemaal op neer, is dat meestal de prijs is altijd bespreekbaar, de handel in is zeker bespreekbaar, kan de aanbetaling te worden wat je kiest, en de maandelijkse betaling en rente zijn zeker bespreekbaar. Als u uw huiswerk voorafgaand aan een dealer te bezoeken kunt u terecht in het onderhandelingsproces beter bewapend. Je moet nog twee dingen in gedachten te houden door dit proces. Het eerste item is dat u te maken met een verkoopteam dat is meestal hoog opgeleide en gemotiveerde geld. Hoe meer u betaalt, hoe meer ze verdienen. Het tweede punt te onthouden is dat je kan je huiswerk hebt gedaan en denkt dat u een goede deal krijgen en de dealer nog het maken van een hoop geld. Het laatste deel van deze verklaring gaat terug tot het feit dat het van essentieel belang is voor een dealer om een "eerlijk" profit maken om jou beter te dienen.

Zodra je iets onderhandelingen zijn afgewikkeld, bent u vervolgens naar het bedrijf of de financiële afdeling om uw papierwerk afronden. Houd er rekening mee dat dit ook een ander onderhandelingsproces is. In feite is de finance manager is meestal een van de top getrainde sales medewerkers die zeker weet alle ins en outs van maximalisering van de dealers winst. Het is in het ministerie van Financiën dat veel dealers eigenlijk meer dan zij verdienden met de verkoop van de auto, boot, caravan of andere grote ticket item aan u verdienen. We zullen breken profit centers deze voor je uit en verlichten u als hoe het proces werkt meestal. Vergeet niet dat financiële mensen zijn vaker wel dan niet superieure geschoolde onderhandelaar dat nog steeds is die de dealer. Zij kan lijken dat hij of zij uw beste belangen die op het hart, maar; ze nog steeds op winst gericht.

Het echte probleem met de financiële afdelingen van zijn dat de gemiddelde consument gewoon zijn of haar hoede te neer te leggen. Ze hebben gewoon hard onderhandeld voor wat wordt aangenomen dat een goede deal. Ze hebben deze deal op volle geconfronteerd waarde en neem aan dat alle onderhandelingen zijn gedaan. De gemiddelde consument zelfs geen inzicht hebben in hoe de financiën of financiële afdeling functies. De gemiddelde consument bijna "vastgesteld" voor iets dat de financiering van manager zegt. De rente is een van de grootste profit centers in de financiële afdeling. Bijvoorbeeld, de dealer koopt de rentevoet bij de bank op dezelfde manier dat de auto waarin hij koopt van de fabrikant. Dat hij mag slechts aan 6% te besteden aan de bank voor een $ 25.000 lening. Hij kan dan betaalt u 8% voor diezelfde $ 25.000. De dealer wordt betaald op het verschil. Als dit is een vijf jaar lopende lening dat bedrag zou heel goed 2.000 dollar. Daarom maakt de dealer een extra 2.000 dollar de winst op de verkoop als de bank geld van de lening. Dit heet een renteverschil of "behoudt". In hypotheken, wordt deze bekendgemaakt op het moment van sluiting op de HUD-1 verklaring yield spread Premium. Dit kan ook worden vermeld op de goede trouw raming of GFE. U kunt zien waarom het belangrijk op bank tarieven en financiering te begrijpen.

Veel finance managers gebruik maken van een menu om aftermarket producten verkopen om u te. Dit proces is zeer vergelijkbaar met de vier vierkante proces dat ik besproken in het begin. Er zijn meestal items zoals GAP-verzekering, uitgebreid dienstverlening, verf en stof wacht, net als vele andere aftermarket producten beschikbaar van deze handelaar. De menukaart is meestal weer opgestapeld worden voorgelegd aan de consument op een wijze die de wederverkoper zijn winstgevendheid maximaliseren als je het beste plan beschikbaar is. De presentatie wordt meestal gegeven op een wijze waarin de dealer wint maakt niet uit welke opties worden gekozen. Met de extra items worden naar u op pitched sluiten, uw geest verankerd wordt minder op de tarieven en de voorwaarden en uw aandacht gaat dan naar de after market producten. Elke aftermarket item kan heel goed maken de dealer tot 300-400% ten opzichte van wat betaalt hij voor deze items. Gap dekking bijvoorbeeld kan de dealer kost 195,00 dollar en wordt verkocht aan de consument voor 895.00 dollar. De 700,00 dollar is pure winst aan de dealer en is zeer zelden onderhandeld ingedrukt tijdens dit proces. De service contract kan alleen kost een garage 650,00 dollar en wordt verkocht voor 2.000,00 dollar. Het verschil in deze items zijn pure winst voor de dealer. U ziet, als je alleen betaald 995,00 dollar voor dezelfde opdracht, de dealer verdient nog steeds 345,00 dollar winst van u en u nog steeds dezelfde dekking dat u zou hebben gehad als je had betaald 2000,00 dollar. Hetzelfde geldt voor de kloof dekking. U bent onder hetzelfde als u betaald 395,00 dollar, of 895.00 dollar als de dealers kosten zijn slechts 195,00 dollar. Het enige verschil is de hoeveelheid winst die je betaald om de dealer. Een andere reusachtige profit center is verf en Fabric Protector. In de meeste gevallen de kosten van het product van toepassing zijn minimaal (circa 125,00 dollars gemiddeld). In vele gevallen is de dealer kosten u $ 1200 - 1800 dollar voor dit verf en Fabric Guard.

Zoals u kunt zien, deze producten verkocht in de financiële afdeling zijn enorm profit centers en zijn bespreekbaar. Ik heb ook de waarde van alle producten het meest verkocht in een financiële afdeling aan te bevelen. Het is in uw eigen belang om de beste dekking mogelijk te krijgen tegen de best mogelijke prijs. Onthoud altijd dit: De dealer heeft om een redelijke winst om te verblijven in het bedrijfsleven. Het werkt gewoon niet al uit uw zak te worden.

No comments:

Post a Comment